بهترین مارک کپسول آتش نشانی

یکی ازمهم ترین نکات هنگام خرید کپسول آتش نشانی این است ک از میان تمام مارک های موجود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با اینکه نمونه هایی از کپسول های آتش نشانی برندهای خارجی و وارداتی دارای استاندارد و تاییدیه از سازمان آتش نشانی هستند، اما برندهای داخلی این کپسول ها از کیفیت بهتر و قیمت پایین تری برخوردار بوده و رقیب برندهای وارداتی به شمار می روند.

ویژگی های بهترین مارک کپسول آتش نشانی

کپسول آتش نشانی استاندارد باید علاوه بر کیفیت بالای پودر و متعلقات، میزان شارژ مطلوبی هم داشته باشد تا در مواقع ضروری عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. بر روی کپسول های آتش نشانی باید اطلاعات کامل کپسول درج شود تا در مواقع لازم بتوان از کپسول مناسب برای انواع مختلف حریق استفاده کرد. همچنین این کپسول ها باید دارای بیمه و گارانتی باشند تا در صورت بروز مشکلات، بتوان در صدد برطرف کردن آن ها بر آمد.
برای انتخاب یک کپسول آتش نشانی خوب و کارآمد، باید به معیار هایی همچون نوع ماده کپسول، مکانیزم عملکرد دمای کاری، ضخامت بدنه، جنس بدنه، فشار تست، طول پرتاب، زمان تخلیه و رنگ کپسول توجه کرد.

ویژگی های بهترین مارک کپسول آتش نشانی 

دسته بندی بهترین کپسول های آتش نشانی بر حسب محتوای کپسول

انواع کپسول آتش نشانی از نظر مواد اطفایی که در ساخت آن ها استفاده شده به شرح زیر هستند:

  • گروه A: کپسول آتش نشانی محتوی آب – آب و کف
  • گروه B و C: کپسول آتش نشانی محتوی پودری
  • گروه E: کپسول آتش نشانی محتوی گاز کربنیک
  • گروه A,B,C,D,E : کپسول آتش نشانی محتوی هالوژنه

بهترین مارک های کپسول های آتش نشانی

برند های خوب و باکیفیت ایرانی که کپسول های اتش نشانی را در کشورمان تولید می کنند فراوان اند، اما برندهای زیر ازجمله برترین برندهای تولیدی کپسول آتش نشانی هستند:

جهت خرید کپسول های آتش نشانی به مارک و نوع کپسول آتش نشانی توجه نمایید و کپسولی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. شما می توانید برای خرید کپسول های آتش نشانی با ما در وب سایت ایمن پیشتاز در ارتباط باشید تا بهترین مارک کپسول آتش نشانی را به سادگی چند کلیک خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه